Administratieve dienstverlening 

Zoals gebruikelijk wordt elk jaar een jaarverslag gemaakt, maar ook tussentijdse kwartaal- en/of halfjaarcijfers zijn mogelijk. Deze cijfers worden desgewenst met u besproken.

Hierdoor kan snel en adequaat worden ingesprongen om, indien nodig, tijdig bij te sturen. Een voorwaarde voor een goede administratie is het aanleveren van de onderliggende stukken, zoals inkoop- en verkoopfacturen, bank-, giro- en kasstukbescheiden, etc.

Het is uiteraard ook mogelijk dat u zelf de administratie via administratieve software invoert, eventueel via Internet, waarbij zelfs de mogelijkheid bestaat dat uw administratie direct door ons ingezien en bewerkt kan worden. Wij werken hierbij samen met Accountview.

Met behulp van deze gegevens kunnen verslagen maar ook belastingaangiftes worden opgesteld. U kunt aangeven in welke frequentie u eventuele tussentijdse verslagen wenst te ontvangen.

Wij kunnen u met onderstaande van dienst zijn:

  • Het voeren van uw volledige administratie
  • Het opstellen van de jaarrekening
  • Het maken van tussentijdse rapportages
  • Het verzorgen van de publicatiestukken
  • Het opstellen van begrotingen
  • Het opstellen van liquiditeitsprognose
  • Belastingaangiftes
  • Salarisadministratie
  • Overige...

Boomgaart & van Schaik

Grote Brugse Grintweg 161-A

4005AE Tiel


Centraal nummer: +31 (0)344 64 00 00
Fax: +31 (0)344 634 345


E-mail: info@bnvs.nl


BTW nr.: NL8006 56 453 B01
KvK nr.: 30107620
Becon nr.: 411024

Openingstijden:






Wij gebruiken cookies om de website voor u als bezoeker te optimaliseren.
Ok